Vitaelife Pharma Vitamin D3 – opinii si pret

Vitaelife Pharma Vitamin D3 - opinii si pret
[Total: 0    Average: 0/5]

Bună, prieteni!

Vitamin

Sunteți sigur că pentru a obține suficient de vitamina D?

Cum de a stabili de ce avem nevoie de ea, și de ce este atât de important că vrem să știm?

Mai mult decât atât, vă voi spune că este extrem de important să știe, mai ales în toamna și iarna!

De ce?

Citește mai departe, informațiile vor fi interesant, informativ și practic!

În acest articol, veți învăța:

Vitamin

Vitamina D – „vitamina soarelui”

Asta așa-numita vitamina D, care nituit atenția oamenilor de știință.

Numărul de studii care au fost dedicate acestei vitamine, a depășit 30 mii lung.

Această substanță este declarată în mod oficial un medicament, care poate îmbunătăți semnificativ calitatea vieții și contribuie la longevitatea.

Ce este vitamina D3?

Vitamina D (calciferol) este o liposolubile două forme principale: ergocalciferol (vitamina D2) și colecalciferol (vitamina D3)

.

Cu toate acestea, ambele forme sunt foarte similare în acțiune, și în viitor nu vom pentru a le separa, dar luând suplimente de vitamine, asigurați-vă că pentru a alege forma naturala cea mai activa din Vitamin D3 !!!!

Vitamin

Din păcate, având în vedere faptul că cele mai multe dintre noi citind aceste rânduri, care nu locuiesc în țările calde din sud, și ceea ce „de vară“ facem apel la puterea de treizeci zile, într-adevăr fierbinte și Sunny (și – în cel mai bun caz !), pentru a vorbi aici de o cantitate suficientă de vitamina D în corpul unei persoane medii nu este deloc necesar …

Dar, aceasta vitamina este foarte important!

Aceasta vitamina este o misiune de onoare.

Cum sa nu verifica pentru tine personal, astfel de promisiuni fascinante, adevăr, prietenii?

Asta am făcut la timp, și foarte atent studiat tot ceea ce priveste aceasta vitamina.

Și a constatat că vitamina D în mod semnificativ posibilitatea de a îmbunătăți performanța de aproape fiecare organ al corpului !!!

Pare a fi un panaceu!

Cercetătorii americani asigura că, atunci când la rece trebuie să luați nu numai de vitamina C, dar, de asemenea, vitamina D!

oameni de știință engleză ne asigură că, fără suficient de aceasta vitamina in organism este aproape imposibil de a vindeca boli cardiovasculare.

Experți din Coreea de Sud tratate cu succes cu vitamina D miopie.

Oamenii de știință din Statele Unite ale Americii literalmente „ucis“ lumea rezultatele cercetării lor, esența care se reducea la următoarele: forma fizică a unei persoane depinde de cantitatea acestei „material solar“ în sânge , care este, cu atât mai mult vom obține, cu atât mai slabe și sportier devin.

Acesta a fost după această cercetare tot mai mulți oameni de știință au început să identifice hormonul de vitamina D, care, într-adevăr, structura sa a fost foarte similar cu structura hormonului testosteron (care, întâmplător, este responsabil pentru arderea țesutului adipos din organism și creșterea masei musculare !).

Oamenii de știință din întreaga lume sunt solidari în opinia lor comună că aceasta vitamina este în măsură să ofere o protecție puternică împotriva cancerului.

La femeile cu niveluri normale de vitamina D în sânge apar mult mai rar tumori maligne ale sânului și a ovarelor.

Mai mult decât atât, orice ginecolog cu experiență și urolog știe că fără suficient de aceasta vitamina in organism este dificil să se bazeze pe starea de sănătate a sistemului de reproducere.

Numeroase studii arată că vitamina D reglează metabolismul calciului și fosforului în organism, promovează mineralizarea oaselor, un efect asupra metabolismului glucidelor, colesterolului și un sistem cardiovascular sănătos, și, de asemenea promoveaza prevenirea cancerului puternic rahitismului la copii, alungă depresia și gânduri rele și chiar ajută la eliminarea cauzelor caderii parului!

Surse de vitamina D

Lumina soarelui afecteaza pielea noastra produce aceasta vitamina, alimente care contin vitamina D, si preparate speciale de vitamina. – aici sunt trei surse prin care ne putem asigura că vă asigura organismului porțiunea necesară

READ  Vitaelife Pharma Omega 3 - opinii și de preț, în cazul în care pentru a cumpăra

Ce ar trebui să fac?

Aici am ajuns la ajutorul așa-numitelor „preparate farmaceutice“ minunate ale acestei vitamine.

Aceasta este, cel mai bun (și rezonabil) soluție ar fi o combinație a acestor trei surse:

  1. stați la soare,
  2. produse alimentare care conțin vitamina D
  3. vitamina pe care le puteți cumpăra.

Dacă faceți acest lucru, vă faceți griji cu privire la sănătatea dumneavoastră și vă faceți griji cu privire la starea de spirit proasta si de imbatranire prematura cu siguranță nu trebuie să!

motivele pentru care nu primesc suficient de vitamina D

88% din populația mondială se confruntă cu un deficit semnificativ de aceasta vitamina!

Cum așa?

De fapt, este dovedit faptul că doar 30 de minute la soare, a avut loc la ora 10 la 3 PM de trei ori pe săptămână este suficient pentru reconstituirea de vitamina D în organism!

Da. Dar utilizarea de protecție solară doar cu un SPF 8 neutralizeaza aproape complet producția! Și stai la umbră „mănâncă“ 60% ar trebui obține energia solară!

Mai mult decât atât, chiar și locuitorii din țările din sud, unde soarele strălucește 365 de zile din 365, înregistrează destul de des o lipsa de vitamina D!

Multe dintre ele nu sunt pur și simplu nu folosesc protecție solară, multe dintre ele de o astfel nici măcar nu au auzit de datorită faptului că noi nu trăim în țările dezvoltate, cum ar fi noi, și doar foarte slabă.

Mai mult – mai mult …

În plus față de utilizarea de protecție solară, producția de vitamina D reduce:

  1. Lipsa frecventă a luminii solare.
  2. Vârsta (cu vârsta pielea noastra nu este la fel de capabil de a produce aceasta vitamina, la fel ca în tinerețe, din păcate …).
  3. Ora anului (toamna, iarna este doar un dezastru în acest sens).
  4. piele întunecată (întuneric piele produce mult mai putina vitamina D).
  5. boala subiacentă a corpului.
  6. Utilizarea frecventă de ceai și cafea.

Cât de periculos deficitul de „vitamina soarelui“?

Studiile ne spun că lipsa de vitamina D în organism:

  • 20% creste riscul de fracturi osoase,
  • 20% devine mai mare probabilitatea de boli cardiovasculare,
  • 35% risc crescut de a dobândi diabet
  • 50% – riscul sclerozei multiple,
  • 25% quickens incidenta Oncologie,
  • aproape 100% dintre persoanele cu deficit de vitamina D au observat o stare de spirit depresivă și starea de spirit depresivă,
  • 70% dintre oameni sunt deficitare de aceasta vitamina rele par, unghii si piele.

100% din persoanele cu cantități insuficiente de vitamina D în organism au slăbiciune persistentă, letargie, oboseală, somnolență, și performanțe scăzute.

Situația este similară cu: „M-am trezit, am băut cafea și deja obosit.“

Doza zilnică de vitamina D

Cât de mult de vitamina D ar trebui sa ne zilnic pentru a fi siguri că organismul nostru nu suferă de lipsa ei?

Cea mai mare doză terapeutică pentru un adult (pentru tratament) – maximum 3000 UI și 5000 UI. Se întâmplă ca vitamina D este administrat în doze mai mari, în cazul în care nivelul este extrem de scăzut.

varsta de 18 la 50 de ani, doza optima de 600-800 UI.

Peste 50 de ani. – 800 – 1000 UI pe zi

Femeile gravide și mamele care alăptează ar trebui să 800-1200 UI de vitamina D pe zi.

Când boli (sindrom de malabsorbție de vitamina D, obezitatea si cei care iau medicamente pe termen lung pentru epilepsie, SIDA, corticosteroizi și diverși agenți antifungici) pot avea nevoie de suplimente de vitamina D în doze de două până la trei ori necesarul zilnic la vârsta lui grup.

Institutul american de Medicina recomanda ca copiii de la 0 la 12 luni pentru a da 400 UI de vitamina D pe zi, de peste 1 an 600 UI.

În orice caz, înainte de a începe să luați vitamina D, asigurați-vă că să se consulte medicul dumneavoastră dacă aveți oricare dintre bolii, și întotdeauna citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare a medicamentului pe care le achiziționați, ca vitamina D sunt cu diferite doză!

Daunele supradozelor de vitamina D

În utilizarea de vitamina D, principalul lucru este să nu exagerați, aici principiul „mai mult este mai bine“ nu este adecvată.

Prea mult din această substanță este capabilă de același impact negativ asupra sănătății.

Atunci când un exces de vitamina D poate dezvolta calcifierea arterelor, pentru a crește rigiditatea lor, iar aceasta, la rândul lor, pot contribui la dezvoltarea unor boli ale sistemului cardiovascular, și poate declanșa, de asemenea, formarea de pietre la rinichi.

READ  Choco Lite ciocolata pentru pierderea în greutate: cumpăra, preț, de transport maritim, comentarii

Dar o supradoză de vitamina D nu „se întâmplă“ la un moment dat, și cel mai adesea apare cu un consum excesiv de aceasta vitamina pentru un timp destul de lung – luni, chiar mai mult

.

simptome Supradozaj de vitamina D

Cum de a determina la ce organism indică faptul că el a fost suferă de hipervitaminoza acestei vitamine?

  1. greață, diaree, constipație persistentă, lipsa poftei de mâncare, vărsături, sete crescut.
  2. Dificultăți de respirație, dificultăți de respirație la efort.
  3. dureri musculare, dureri de cap, dureri ale articulațiilor.
  4. Crampe, febra, „salturi” de presiune.
  5. urină săracă, inflamații ale rinichilor, sânge în urină, iar prezența proteinelor și leucocitelor.
  6. O slăbire bruscă a imunității, răceli frecvente.
  7. Aspectul cianoza pielii.
  8. Palpitații, aritmie, tensiune arterială ridicată.
  9. Extinderea ficatului.
  10. Într-un studiu de laborator al sângelui, dezvăluie conținutul ridicat de calciu și scăderea concentrației de fosfor.

Dacă bănuiți o supradoză, medicamentul trebuie să fie ridicat imediat, și urme. – dispar daca simptomele

Dacă nu dispar, atunci contactați medicul și să facă analiza cu privire la conținutul de vitamina D în sânge, și apoi -. Privind situația

Ce alimente contin vitamina D

Principalele surse de vitamina D este de ficat de pește, somon gras, sardine și ton.

Un pic mai puțin de această vitamină este conținută în unele uleiuri, ficat de pui, ficat de animale, ouă, brânză, smântână și smântână.

Din alimentele pe bază de plante pentru a satisface vitamina D din ciuperci, pătrunjel și urzici.

Rareori se găsește în fructe, legume și cereale.

Dar pentru a obține necesarul zilnic de vitamina D din alimente nu este atât de ușor.

Pentru a umple necesarul zilnic de aceasta vitamina, am să mănânc aproximativ 100 de grame de pește ton, 400 de grame de ficat de vita, 5 oua.

Sau mai puțin de 800 de grame de brânză!

Sau – 200 de grame de somon și mai mult de un kilogram de cod

Este posibil? Cu greu …

O cantitate mică de vitamina D, care se gaseste in unt, branza, ficat, smântână și lapte integral, gălbenușuri de ou, ouă de pește, unele ciuperci, desigur bune, și toate acestea să mănânce, dar acest lucru nu este suficient.

Și cât de mult au nevoie să mănânce, apoi, dacă, de exemplu, 100 de grame de unt conține doar 35МЕ vitamina D, si 100 de grame de gălbenuș de ou – 25 UI în ficat – la doar 50 de metri de plaja

Nici un comentariu …

Și totuși, cel mai bun produs în acest sens este uleiul de ficat de cod, este bogat in vitamina D din întreaga listă de produse care conțin vitamine.

Dar lucru este scump, nu toată lumea poate mânca aceste delicatese în fiecare zi …

Ce alte lucruri interesante am învățat despre vitamina D?

fapte interesante:

  • Se pare că „vitamina soarelui“ nu se teme de tratament termic (spre deosebire de multe alte vitamine).
  • Ficatul de o persoană sănătoasă poate acumula pentru întregul an înainte de cantitatea necesară de vitamina D.
  • Industria alimentară produce un mod special îmbogățit cu pâine de vitamina D.
  • În America, produsele lactate foarte populare (lapte, brânză, iaurt), imbogatite cu vitamina D, și este destul de justificată, ca și în produsele lactate conține vitamina K, care „lucrări“, împreună cu vitamina D pentru a reduce fracturi de oase fragile.
  • Efectiv calciferol format în organism sub soare dimineața și seara.

Importanța de vitamina D pentru copii.

Acesta este cel mai clar deficiențele (lipsa) de vitamina D este evidentă la copii mici cu varsta de pana la 3 ani, și provoacă o preocupare destul de mare de medici care nu obosesc de a vorbi despre cât de periculos lipsa acestei vitamine pentru copii.

  • Ce se întâmplă la copiii cu deficit cronic de vitamina D?

creșterea oaselor copilului este încetinit, perturbat formarea lor normală, ele devin mai moi, poros, ceea ce duce în cele din urmă la rahitism.

La copiii mai mari de 3 ani, simptomele sunt mai puțin pronunțată decât la copii de până la trei ani, cu toate acestea, lipsa constantă de vitamina D constituie încă un mare pericol și amenință dezvoltarea osteoporozei în care oasele devin fragile, subtiri, și orice, chiar și cele mai ușoare, cele mai multe leziuni pot duce la fracturi osoase grave.

READ  Golden Caviar Mask - masca cu caviar pentru riduri

Ar trebui să fiți alertat în cazul în care copilul:

  • pierderea apetitului;
  • slăbiciune musculară, crampe;
  • oboseală, slăbiciune frecvente;
  • tulburări de somn;
  • schimba comportamentul copilului – toane, letargie, timiditate;
  • transpirație excesivă;
  • mâncărime, în special în zona capului;
  • lag în dezvoltarea fizică.

Toate acestea pot fi semne de rahitism incipiente!

Necesitatea suplimentarea suplimentare de vitamina D este menținut până la 18 ani, până când scheletul nu este complet format.

O atenție specială acelor copii care:

  • trăiesc în regiunile nordice sau în zone cu poluare ridicată a aerului atmosferic;
  • de la nastere au pielea inchisa la culoare;
  • pentru o lungă perioadă de timp sunt alăptați exclusiv, deoarece laptele matern conține cantități minime de vitamina D (în cazul în care, dacă mama nu-l acceptă produs suplimentar de vitamina);
  • suficient timp în aer liber.

Medicul pediatru poate prescrie dreptul de a lua copiii de medicamente deja cu luni pentru prevenirea, mai ales dacă bănuiți că posibila dezvoltare a rahitismului.

Calciferolul amestecuri cu vitaminele A, C și E. este important să luați concomitent cu aceste medicamente care conțin o cantitate suficientă de calciu, sau ca parte a complexelor de multivitamine.

De asemenea, trebuie să ia în considerare faptul că calciferol este o vitamină solubilă în grăsimi, prin urmare, de a asimila grăsimile esențiale ale corpului.

Nu depășiți doza de vitamina D, care se va atribui un medic pentru copilul dumneavoastră, este periculos!

Contraindicațiile lua vitamina D

Nu obosește să repete că este întotdeauna înainte de a lua orice medicament, ar trebui să se consulte cu medicul dumneavoastră, mai ales dacă aveți deja orice boli!

contraindicatiile generale pentru luarea de vitamina D sunt: ​​

  • intoleranța individuală a medicamentului.
  • TB.
  • Vătămarea inimii.
  • acute și boli cronice ale ficatului și rinichilor.

Medicamente cu vitamina D

Acestea sunt disponibile în tablete masticabile și tablete pentru a dizolva în picăturile de ulei, spray-ul, și gel în capsule gelatinoase.

Exista medicamente cu orice aromă (de exemplu, vanilie).

Pentru copii vitamina D este produsă sub formă de bomboane și picături de bace sau aromă de fructe, cu un gust de gumă și bomboane.

Producătorii au avut grijă și vegano:. Acestea sunt opțiunile pe bază de plante de vitamina D3 fără conținut lanolină

Se crede că aceste vitamine (în formă de pulverizare) sunt digerate mult mai rapid și uneori mai eficace decât tradiționale (tablete și capsule).

Când și cum să luați vitamina D?

Vitamina D este de obicei absorbit fără dificultate.

Pentru o absorbție mai bună, mulți medici recomanda-l luați cu o masă care conține grăsimi.

În acest caz, forma acceptată de vitamina D, fie ca este vorba de capsule, tablete sau picaturi vor avea o valoare pentru digestibilitatea sa.

consumatoare de timp: de multe ori există recomandări cu privire la aportul de vitamina D, fie în dimineața sau în timpul zilei, dar în orice caz, a fost prima jumătate a zilei, așa cum se crede că, în acest caz, vitamina D este mai bine absorbit.

Dacă ați cumpărat vitamina D sub forma unui spray, spray-l o dată sub limba.

Dacă ați cumpărat vitamina D sub formă de tablete masticabile, amintiți-vă că tabletele masticabile, nu înghiți imediat în același mod ca tablete sau capsule convenționale.

Ei trebuie să fie aspirat / mestecate, amestecarea cu saliva lui, AI-ul abia apoi înghiți.

Sumar

După cum am scris mai sus, vitamina D în cantitatea necesară pentru a obține în mod exclusiv din alimente sau prin expunerea la soare, este aproape imposibil.

Prin urmare, singura cea mai bună opțiune este opțiunea de luare suplimentară de suplimente de vitamina D (alimentele bogate in vitamina D, soarele nu a fost anulat!).

Ei bine, prieteni, având în vedere cât de important pentru sanatate si frumusete de vitamina D noastre, am fost determinat acum să-l ia în mod regulat.

Prin urmare, de stocare de până la somon proaspăt, plajă și în fiecare zi! -. Ia cantitatea necesară de vitamina D. Calitatea de altfel, nu este împovărător

În special pentru Sănătate și frumusețe – lucrurile pe care le facem, corect

Sunteți cu mine?

Și luați vitamina D? Scrie-mi în comentarii, dacă credeți că este cu adevărat important?

Totul pentru ziua de azi.

Cu tine Alain, Până data viitoare, prieteni! Em>

Grupurile mele ÎNREGISTREAZĂ ÎN REȚELELE SOCIALE

Anja Ulf
Despre Anja Ulf Articolele 95
Många kan sägas om henne, men kanske viktigast är att hon är hänsynsfull och uppenbar. Naturligtvis är hon också disciplinerad, rolig och tillmötesgående, men de är i kortare utbud, särskilt med tanke på att de är blandade med att kräva som väl. hennes omtänksamma natur men det är vad hon är så omtyckt för. Vänner tenderar att räkna med det och hennes humoristiska känsla när de behöver cheering upp.Ingen är perfekt självklart och Anja har en rad brister att hantera också. hennes tanklöshet och skönhet natur gör inte det största företaget och gör saker obekväma minst sagt. Lyckligtvis är hennes snabba natur vanligtvis där för att hjälpa till med att mends saker när det behövs.